torstai 21. syyskuuta 2006

SNY-torstai

Tervehdys!

Syyskuu kuluu aivan siivillä, ja pian ollaan neuleystäväprojektin puolessavälissä! Moni on jo ehtinyt huolehtia syyskuun ystäväpostista tavalla tai toisella, mutta muistuttelen nyt varovasti jo tässä vaiheessa että kuu on yli puolessa. Ja tosiaan, viestin ei tarvitse olla postikorttia kummempi jos haluaa säästää budjettia isompaan lahjaan leikin loppupuoliskolle. :)

Samaten muistutan, että lähetyksiin voi halutessaan laittaa lähettäjän kohdalle minun osoitetietoni, kysykää tarvittaessa mailitse. Ja jos jotain katoaa matkalla, kannattaa lähettäjän aina tehdä postiin katoamisilmoitus! Muistakaa tosiaan muuten ilmoitella minulle myös vastaanotetut lähetykset, salaiset ystävät välillä kyselevät minulta väliaikatietoja siitä onko lähetetty paketti mennyt perille.

Blogittomien osallistujien salaisilta ystäviltä on tullut vienoja pyyntöjä, että ilmoittelisitte itsestänne ahkerammin täällä emännän blogissa. En lainaile sähköpostiviestejä omin luvin, enkä myöskään millään pysty muistamaan kenellä osallistujista on blogi ja kenellä ei. Kannattaa kirjoittaa minulle sähköpostiviestiin selkeästi, että on blogiton, niin laitan tänne terveiset näkyviin. :)

Nyt vielä viikon viestisatoa. Ensin blogibongaukset:

Taijan tekeleet, Kultalankaa, Langankierre, Tellun elämää, Bad Knitting Day, Lea ja langat, Vanillan käsityöt, Hetkiä Heimolasta ja Tilkkutäkin alla.

Blogittomalta puolelta löytyy tällä kertaa tällaisia terveisiä:

Leena kiittää saamastaan paketista. erityisesti Eskimo-lanka on ihanan väristä ja tuntuista! Sukkalangasta
erityiskiitos ja Debbie Bliss on myös kiva uusi tuttavuus. Tuhannet
kiitokset jälleen kerran runsaasta paketista.


Hanna esittää pitkät kiitokset kuvan kera.



Sain tänään ihanan ison paketin. Siinä oli kolme suklaapatukkaa, jotka lasteni avustuksella hotkaisimme niin nopeasti, ettei valokuvaan jäänyt kuin kuoret. Lisäksi oli Rober´t´sin hyvää teetä (juon vain teetä, en koske kahviin ollenkaan, siis juuri oikeaa minulle), erittäin tyylikäs kortti, jossa mukava viesti sisäpuolella ja kolme valkoista ihanan tuntuista lankakerää ennestään vierasta lankaa. Langan nimi on RY Cashcotton DK (Classic yarns). Kuitusisältö on ylellinen: 35% puuvillaa, 25% polyamidia, 18% angoraa, 13% viskoosia ja 9% Kašmiria. Ystäväni oli suunnitellut, että siitä tulisi huivi tai pipo. Olen herkästi kutiava, mutta tämä lanka tuntuu oikein pehmeältä ja miellyttävältä. Ystäväni oli onnistunut aavistamaan jopa värien suhteen oikean suunnan. Olen ennen ollut intohimoinen punaisen käyttäjä ja maininnut sen ehdottomaksi lempivärikseni ennakkotiedoissa ilmoittautuessani. Nyt olen kuitenkin yrittänyt päästä vähän siitä eroon vaihtelun vuoksi. Olen oikein repinyt itseäni muidenkin värien pariin. Tänään minulla oli ylläni juuri valkoista ja ripaus vaaleanpunaista. Valkoinen lanka oli siis oikein sopivaa!

Näillä bongauksilla on hyvä jatkaa toista SNY-kuukautta. :)

Ei kommentteja: